تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 23:22
168 بازدید
کد خبر : 69870

رسالت تئاتر خیابانی مریوان؛ ایجاد شور و نشاط در جامعه است

رسالت تئاتر خیابانی مریوان؛ ایجاد شور و نشاط در جامعه است

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: یکی از رسالت‌های تئاتر تلطیف فضای روانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه است که به نظر می‌رسد تئاتر خیابانی مریوان رسالت خود را به خوبی انجام داده است. عبید رستمی امروز (۱۰ آبان) در اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی

رسالت تئاتر خیابانی مریوان؛ ایجاد شور و نشاط در جامعه است

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: یکی از رسالت‌های تئاتر تلطیف فضای روانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه است که به نظر می‌رسد تئاتر خیابانی مریوان رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

عبید رستمی امروز (۱۰ آبان) در اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در استان کردستان است.
رستمی از تلاش و حمایت مسئولان در راستای برگزاری این جشنواره تشکر کرد و افزود: در شرایطی که جذب و تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی کار سختی است ولی مسوولان استان در کنار همه مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر را مورد توجه قرار دادند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: بال دیگر حوزه فرهنگ، اداره کل هنرهای نمایشی بود که به راستی پای کار بودند و اجازه ندادند این جشنواره تعطیل شود.
رستمی به استقبال بی‌نظیر مردم مریوان از این جشنواره اشاره کرد و گفت: استقبال چند هزار نفری از تئاتر خیابانی مریوان، نشان از استقبال باشکوه و علاقه و ترغیب مردم مریوان نسبت به ایت جشنواره دارد.
وی تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر مردم مریوان از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نشان از هنردوستی مردم این شهرستان دارد و با استقبال خود نشان دادند که سزاوار لقب استان فرهنگ و هنر را داریم.
رستمی در بخش پایانی سخنان خود از ارسال  ۲۰۷ اثر نمایشی به دبیرخانه پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ۴۰ اثر به جشنواره را یافت.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.