تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 21:06
75 بازدید
کد خبر : 93557

تزریق ۴۵ هزار دوز واکسن در دو نوبت در کاشان

تزریق ۴۵ هزار دوز واکسن در دو نوبت در کاشان

ایسنا/اصفهان رییس مرکز بهداشت کاشان از تزریق ۴۵ هزار دوز واکسن در دو نوبت اول و دوم خبر داد و گفت: واکسن برای ۷۰ درصد گروه سنی بالای ۷۰ سال، کادر درمان، بیماران خاص و گروه سنی بالای ۶۰ سال تزریق شده است. مسعود دهقانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: روزانه حدود دو هزار دوز

تزریق ۴۵ هزار دوز واکسن در دو نوبت در کاشان

ایسنا/اصفهان رییس مرکز بهداشت کاشان از تزریق ۴۵ هزار دوز واکسن در دو نوبت اول و دوم خبر داد و گفت: واکسن برای ۷۰ درصد گروه سنی بالای ۷۰ سال، کادر درمان، بیماران خاص و گروه سنی بالای ۶۰ سال تزریق شده است.

مسعود دهقانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: روزانه حدود دو هزار دوز واکسن تزریق می‌شود که باید روزانه به تزریق سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن برسیم. نیازمند اختصاص فضا و امکانات برای انجام واکسیناسیون هستیم.

وی با بیان اینکه باید استفاده از ماسک و حتی تذکر الزام شود، تصریح کرد: استفاده از ماسک به ویژه در آیین ها و خیابان بین مردم به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است.  نمی‌خواهیم به وضعیت و شرایطی برسیم که تمامی اعتراض‌ها، تراکم خطاها و آسیب‌ها متوجه کادر درمان شده و خدمت‌ها کاهش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، دهقانی تصریح کرد: سویه دلتا زمان، شدت و ابتلای بیشتری دارد و تنها راه مقابله با آن قطع زنجیره انتقال فرد به فرد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به هر شکل ممکن است. مسایل اجتماعی و مذهبی می تواند در فضای باز، با حضور ۷۰ نفر و به ازای هر چهار متر مربع یک نفر در زمان ۳۰ دقیقه  انجام شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.