تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 2:21
37 بازدید
کد خبر : 17223

۱۲ پروژه ورزشی در طبس افتتاح شد

۱۲ پروژه ورزشی در طبس افتتاح شد

 ۱۲ پروژه ورزشی شهرستان طبس همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان افتتاح شد. مسعود سلطانی‌فر، عصر امروز پنج شنبه ۱۲ فروردین در سفر ۲ روزه به استان خراسان جنوبی، با حضور در شهرستان طبس ۱۲ پروژه مختلف ورزشی را رسما افتتاح کرد. به گزارش ایسنا، وی ابتدا در محل گود باستانی خیبر

۱۲ پروژه ورزشی در طبس افتتاح شد

 ۱۲ پروژه ورزشی شهرستان طبس همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان افتتاح شد.

مسعود سلطانی‌فر، عصر امروز پنج شنبه ۱۲ فروردین در سفر ۲ روزه به استان خراسان جنوبی، با حضور در شهرستان طبس ۱۲ پروژه مختلف ورزشی را رسما افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، وی ابتدا در محل گود باستانی خیبر طبس حضور یافت و این مجموعه فرهنگی و ورزشی را افتتاح کرد.

احداث گود باستانی خیبر که در منطقه مسکن مهرشهر طبس واقع است از سال ۱۳۹۶ توسط بخش خصوصی آغاز شد و هزار متر مربع مساحت دارد. تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد ریال برای ساخت این مجموعه در شهر طبس هزینه شده است.

مصطفی حیدری مدیر این مجموعه ورزشی طی سخنانی در حضور وزیر ورزش و جوانان خواستار تخصیص کمک‌های مالی دولتی و تجهیزات ورزشی به این مجموعه شد.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: با بهره‌برداری از ۵۵ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی، ۱۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین در این سفر پروژه‌های جدیدی کلنگ‌زنی می‌شود و ۷۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در آینده اضافه خواهد شد، تصریح کرد: فضای ورزشی خراسان جنوبی با توجه به پروژه‌های قابل افتتاح و در دستور کار به وضعیت مطلوب می‌رسد و بیانگر نگاه ویژه دولت در این حوزه است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر به طبس پس از زیارت آستان مبارک حضرت حسین ‌بن موسی‌ الکاظم(ع) به روستای جوخواه واقع در ۲۰ کیلومتری شهر طبس رفت تا با افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره این روستا، همزمان آغاز بهره‌برداری رسمی از ۱۰ پروژه ورزشی دیگر طبس نیز اعلام شود.

افتتاح ۷ زمین چمن مصنوعی در قاینات و زیرکوه

همچنین هفت زمین چمن مصنوعی همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی در شهرستان‌های قاینات و زیرکوه افتتاح شد.

این طرح‌های ورزشی با حضور جمشید تقی‌زاده؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

زمین‌های چمن مصنوعی با مجموع اعتبار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. یک طرح زمین چمن مصنوعی در شهر قاین، چهار طرح در روستاهای قومنجان، خشک، برکوک و عباس‌آباد دشت از توابع شهرستان قاینات و ۲ طرح چمن مصنوعی در شهر آبیز و روستای پیشبر از توابع شهرستان مرزی زیرکوه به بهره‌برداری رسید.

هر کدام از این طرح‌ها به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان و با مشارکت خیرین و دهیاری‌ها اجرا شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.