تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 20:45
34 بازدید
کد خبر : 101814

کشف بیش از ۶۰۰ مورد تخلف در بازارهای کردستان

کشف بیش از ۶۰۰ مورد تخلف در بازارهای کردستان

ایسنا/کردستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در بازرسی های صورت گرفته ۶۰۸ تخلف احراز شده است که متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. محمد دره وزمی امروز(۶ فروردین) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز که از اول اسفند آغاز شده تا ۴ فروردین سال جاری، ۱۲هزار و ۲۹۳ مورد

کشف بیش از 600 مورد تخلف در بازارهای کردستان

ایسنا/کردستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در بازرسی های صورت گرفته ۶۰۸ تخلف احراز شده است که متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محمد دره وزمی امروز(۶ فروردین) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز که از اول اسفند آغاز شده تا ۴ فروردین سال جاری، ۱۲هزار و ۲۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این بازرسی ها ۶۰۸ تخلف احراز شده است، افزود: در نتیجه این بازرسی ها ۵۱۳ پرونده به ارزش ۶ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۰ ریال تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه سامانه تلفنی ۱۲۴ به‌طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است، خاطرنشان کرد: ۵۴۷ شکایت مردمی هم به طور حضوری و هم تلفنی در این مدت به سازمان ارائه شده است.

دره وزمی یادآور شد: تخلف ۹۴ مورد از این شکایت ها احراز شده و برای آن ها پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.