تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 10:46
269 بازدید
کد خبر : 208362

چگونه ترافیک SEO را برای مشتریان خود افزایش دهیم

چگونه ترافیک SEO را برای مشتریان خود افزایش دهیم

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از آژانس تحلیلی بهینه سازی موتورهای جستجو برای قابل مشاهده تر کردن وب سایت های مشتریان شما و در نتیجه ترافیک بیشتر و فرصت هایی برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بسیار مهم است. اما چگونه می توانید آن را برای مشتریان خود افزایش دهید؟ به منظور

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از آژانس تحلیلی بهینه سازی موتورهای جستجو برای قابل مشاهده تر کردن وب سایت های مشتریان شما و در نتیجه ترافیک بیشتر و فرصت هایی برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بسیار مهم است. اما چگونه می توانید آن را برای مشتریان خود افزایش دهید؟

به منظور ایجاد یک استراتژی موثر سئو، هدف اصلی باید بر افزایش ترافیک آنلاین و آفلاین آنها متمرکز باشد.

 

و چگونه آژانس شما نشان می دهد که سرمایه گذاری بلند مدت در خدمات سئو به نفع مشتری شماست؟

 

اگرچه ممکن است ماه ها طول بکشد تا به مشتریان خود دستاوردهایی را که به دست می آورید نشان دهید، آژانس شما باید بگوید که انتظار ارزش آن را دارد.

 

استفاده از داشبورد بازاریابی برای نظارت بر پیشرفت ترافیک سئوی مشتریان خود یکی از راه های انجام آن است.

 

در این مقاله، همه چیزهایی را که آژانس شما برای برجسته کردن ارزش آن در حین ایجاد ترافیک SEO در وب سایت های مشتری شما نیاز دارد، باز می کنیم.

 

توضیح ترافیک سئو برای مشتریان شما

هر آژانسی می تواند اهمیت سئو را تضمین کند. گاهی اوقات، برای یک تجارت غیرقابل مذاکره است. در مواقع دیگر، ممکن است لزوماً اولویت اصلی یک مشتری نباشد.

 

به عنوان مثال، یک کسب و کار SaaS پیش درآمدی که به دنبال جذب سرمایه گذاران است، ممکن است زمان یا حوصله منتظر ماندن تا نتایج یک استراتژی جستجوی ارگانیک را نداشته باشد.

 

درک اهداف تجاری مشتریان شما – چه آنها به دنبال ترافیک فوری به فروشگاه های فیزیکی خود باشند یا به دنبال رشد پایدار درازمدت باشند – به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی مناسبی را تعیین کنید، از جمله اینکه آیا باید تلاش های بازاریابی جستجوی آژانس خود را روی PPC در مقابل تمرکز کنید. . سئو.

 

بنابراین اگر یک استراتژی ارگانیک برای مشتریان شما مناسب است، چند نکته وجود دارد که باید در مورد ترافیک سئو به آنها توضیح دهید: برای اولین بار، ایجاد زمان می برد. و دو، در دراز مدت ارزشش را دارد. و راه های آزمایش شده و واقعی برای ایجاد ترافیک سئو وجود دارد.

 

  • با سئو، شما باید زمان زیادی را اختصاص دهید تا بفهمید چه چیزی واقعاً کار می کند و متعلق به جوامعی است که در مورد چیزها نیز تحقیق می کنند. شما باید یک متخصص حوزه محتوا باشید، و این تغییر می کند. اگر سال گذشته متخصص بودید و دیگر توجه ندارید، دیگر متخصص نیستید. سئوی که ما امسال انجام می‌دهیم، سئوی سال گذشته نیست، بلکه به همین شکل است. – Jens Rhoades، رئیس SEO Floodlight.

 

توضیح ترافیک سئو از طریق آنالیز سئو

استفاده از تجزیه و تحلیل سئو به عنوان مزیت رقابتی آژانس به شما کمک می کند تا از سایرین متمایز شوید. همچنین این یک راه عالی برای نمایش بصری معیارهای بازاریابی و شاخص های کلیدی سئو برای اثبات ارزش سرمایه گذاری آنها است.

 

توضیح دادن به مشتریان که چرا ترافیک سئو بسیار مهم است

با گذشت زمان، ترافیک SEO که برای مشتریان خود ایجاد می کنید، اغلب بسیار ارزان تر از ترافیک پولی است – که ارزش استخدام آژانس شما برای مدیریت بودجه بازاریابی آنها را برجسته می کند.

برای مثال، راه اندازی یک وبلاگ به زمان نیاز دارد، اما اگر به آن ادامه دهید، ترافیک ارگانیک می تواند شروع به رشد تصاعدی کند. از آنجایی که اعتبار دامنه و ترافیک سئو مشتری شما در طول زمان افزایش می یابد، باید بتوانید بودجه تبلیغاتی پرداختی آنها را کاهش دهید (یا حتی آن را به طور کامل حذف کنید!).

 

نکته آژانس: حتماً به مشتریان خود اطلاع دهید که ترافیک SEO آنها رایگان نیست. این یک سرمایه گذاری زمانی و سرمایه گذاری در خدمات آژانس شما است. شفاف بودن در مورد هزینه های مربوط به ساخت محتوای ارگانیک از گفتگوهای غیرمنتظره در مسیر جلوگیری می کند. با آنها در میان بگذارید که این سرمایه گذاری به آنها کمک می کند تا در موتورهای جستجو مانند Google رتبه خوبی داشته باشند و برای سال ها با کمترین تلاش اضافی (به غیر از به روز رسانی محتوای قدیمی یا قدیمی) ترافیک ایجاد کنند.

 

راه دیگر برای توضیح اهمیت سئو برای مشتریان این است که به آنها یادآوری کنید که یک وب سایت شیک تنها زمانی پیش می رود که کسی با آن در صفحه نتایج موتور جستجو (SERPs) برخورد نکند. برای متمایز شدن از دریایی از رقبا، آنها باید بازی آهسته و پیوسته سئو را انجام دهند.

 

به عنوان مثال، انجام تجزیه و تحلیل رقبای سئو یک استراتژی ارزشمند برای ایجاد ترافیک وب آنها است. این نه تنها نشان می‌دهد که رقبای آن‌ها چه کسانی هستند و چگونه ترافیک را هدایت می‌کنند، بلکه شما را به سمت کلمات کلیدی خاصی راهنمایی می‌کند که باید پیاده‌سازی کنید.

 

چگونه SEO ترافیک ایجاد می کند

انواع مختلفی از کلمات کلیدی وجود دارد، اما دو نوع اصلی از استراتژی های سئو برای کمک به قرار دادن وب سایت های مشتریان شما در بالای موتورهای جستجو وجود دارد: سئو داخلی و خارج از صفحه.

 

سئو داخلی در مقابل استراتژی های سئو خارج از صفحه

با دانستن اینکه سئوی درون صفحه بر روی عوامل خاصی در صفحه وب مشتری تمرکز می کند، به روش هایی فکر کنید که شانس ظاهر شدن آن در SERP ها را افزایش دهید. به عنوان مثال، ایجاد موضوعات فرعی مرتبط که کاربر ممکن است به دنبال آن باشد.

فرض کنید یک مشاور املاک دارید که متوجه کاهش مشتریان شده است و برای استراتژی سئوی املاک به آژانس شما آمده است. افزایش آگاهی و اعتبار برند با محتوای وب سایت آنها شروع می شود. آیا می توانید یک پست وبلاگ در مورد موضوعاتی که مخاطبان آنها جستجو می کنند ایجاد کنید یا یک صفحه فرود اختصاص داده شده به صاحبان خانه جدید بسازید؟

 

از سوی دیگر، استراتژی های سئوی خارج از صفحه نیز به همان اندازه مهم هستند. گوگل و سایر موتورهای جستجو فرض می کنند که سایت مشتری شما محتوای ارزشمندی دارد اگر دیگران به آن اشاره می کنند. 

 

آیا وب سایت های اجتماعی وجود دارد که وب سایت عامل املاک شما می تواند به آنها پیوند داده شود؟ برای ایجاد اعتبار در SERP تا حد امکان با منابع مرتبط تماس بگیرید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.