تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 19:27
101 بازدید
کد خبر : 97959

معادن آهن و مس در قزاقستان فرصت سرمایه گذاری برای تجار ایرانی

معادن آهن و مس در قزاقستان فرصت سرمایه گذاری برای تجار ایرانی

ایسنا/خراسان شمالی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان با بیان اینکه این کشور از ظرفیت سرمایه گذاری بالایی برخوردار است، گفت: یکی از ظرفیت های سرمایه گذاری در معادن قزاقستان برای تجار ایرانی معادن مس و آهن است. محسن فغانی در دیدار هیات تجاری خراسان شمالی، از قزاقستان به عنوان یکی از بزرگترین کشور اقتصادی در

معادن آهن و مس در قزاقستان فرصت سرمایه گذاری برای تجار ایرانی

ایسنا/خراسان شمالی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان با بیان اینکه این کشور از ظرفیت سرمایه گذاری بالایی برخوردار است، گفت: یکی از ظرفیت های سرمایه گذاری در معادن قزاقستان برای تجار ایرانی معادن مس و آهن است.

محسن فغانی در دیدار هیات تجاری خراسان شمالی، از قزاقستان به عنوان یکی از بزرگترین کشور اقتصادی در میان کشورهای آسیایی یاد کرد و افزود: این کشور از عواملی همچون ثبات سیاسی و اقتصادی، حجم بزرگ بازار داخلی، نیروی کار بالا و قابلیت بالقوه در بخش های اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار برخوردار است.

فغانی با اشاره به قوانین محدود کننده در کشور قزاقستان اظهار کرد: این به معنای بسته بودن راه برای سرمایه گذاری نیست و ما آمادگی همکاری لازم با سرمایه گذاران را داریم.

وی درباره کشت فرا سرزمینی گفت: در صورت موافقت اعضای هیات تجاری در خصوص کشت فرا سرزمینی از مسیر کار مشترک و ایجاد شرکت مشترک می توان ورود پیدا کرد.

فغانی یکی از فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را در زمینه کشت فرا سرزمینی اعلام کرد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در خصوص سرمایه گذاری در حوزه معادن نیز بیان کرد: قزاقستان دارای معادن گسترده ای از جمله معادن سرب، روی، کروم، منگنز و آهن است .

وی افزود: در این زمینه برای  سرمایه گذاری در حوزه معادن آهن و مس تجار  ایرانی می توانند وارد شوند و از این ظرفیت استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی خراسان شمالی، فغانی ادامه داد: همچنین‌ تجار ایرانی می توانند در حوزه لبنیات به صورت متنوع و با توجه به ذائقه مردم قزاقستان ورود پیدا کنند. چراکه در این زمینه جای کار زیادی است و قزاقستان نیازمند واردات دستگاه ها و تجهیزات پزشکی است و تجار ایرانی می توانند فعالیت خوبی در این زمینه داشته باشند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.