تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 2:27
160 بازدید
کد خبر : 125881

مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بخش‌نامه‌ها را به نفع مردم تفسیر کنند

مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بخش‌نامه‌ها را به نفع مردم تفسیر کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل شهرستان خواست، زمانی که در بخشنامه‌ای ابهامی یافتند آن را به نفع مردم، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع تفسیر کنند. شهریار فتحی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، با اشاره به پایان سال ۹۹ با تمامی مشکلات و سختی‌ها، گفت: پس از پیروزی انقلاب

مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بخش‌نامه‌ها را به نفع مردم تفسیر کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل شهرستان خواست، زمانی که در بخشنامه‌ای ابهامی یافتند آن را به نفع مردم، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع تفسیر کنند.

شهریار فتحی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، با اشاره به پایان سال ۹۹ با تمامی مشکلات و سختی‌ها، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ایران و در راس آن‌ها آمریکا می‌خواستند که ایران یک کشور وابسته و گوش به فرمان باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اما این دشمنان توانستند عزت و استقلال مردم ایران را تحمل کنند و از تمامی ابزارهای خود از جمله جنگ و تحریم در طول ۴۲ سال گذشته استفاده کردند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

وی ادامه داد: در نهایت هم این حکومت‌ها دست به اعمال تحریم‌های همه جانبه از سال ۹۶ تاکنون زدند که به اذعان کارشناسان، بی‌سابقه ترین تحریم‌ها در طول تاریخ کشور بوده است.

فتحی با اشاره به سرنگونی  و برکناری ترامپ دیوانه که مدام خبر از براندازی نظام جمهوری اسلامی می‌داد، گفت: دشمن بداند که پیوند مردم با نظام، یک پیوند عقیده و آرمان و غیرقابل گسستنی است.

وی با اشاره به وجود مسائل و مشکلات اقتصادی کشور گفت: مردم نجیب ایران، مشکلات را تحمل می‌کنند، مسئولان هم تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند تا از فشار مشکلات بکاهند که در نهایت این تلاش‌ها به نتیجه خواهد رسید زیرا تجربه مدیریت بیماری کرونا نشان داد که در سایه همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولان، می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات، بازگشایی گره مسائل به دست خود مردم است که این امر نیز تنها از طریق شرکت در انتخابات میسر خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.