تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:46
25 بازدید
کد خبر : 69400

فرهنگ‌ پدافند غیرعامل نهادینه شود

فرهنگ‌ پدافند غیرعامل نهادینه شود

  نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ‌ پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: دشمن در تلاش است که روی اراده‌ها تأثیر بگذارد و در محاسبات ایجاد اختلال کند. بنابراین، لازم است نشست‌هایی جهت رفع این مسائل برگزار شود تا دچار آسیب نشویم. حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار با معاون سازمان پدافند

فرهنگ‌ پدافند غیرعامل نهادینه شود

  نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ‌ پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: دشمن در تلاش است که روی اراده‌ها تأثیر بگذارد و در محاسبات ایجاد اختلال کند. بنابراین، لازم است نشست‌هایی جهت رفع این مسائل برگزار شود تا دچار آسیب نشویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار با معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، اظهار کرد: پیشبرد هر امری نیاز به انسجام و هماهنگی دارد که در سطح کلان و در برخی موارد باید در سطح استان انجام شود.
وی افزود: مسائلی که در حوزه پدافند غیرعامل از گذشته دنبال می‌شود حاکی از این بود که کارهای دست‌یافتنی که قابل انجام بوده انجام شده و برخی دیگر از کارها نیز به‌دلیل عدم انسجام و همراهی‌ها انجام نشده است که امیدوارم با تغییر و تحولات، این همراهی‌ها انجام شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه پدافند عامل را در زمان جنگ داریم مانند دوران دفاع مقدس، اما پدافند غیرعامل هم در زمان جنگ و هم در زمان صلح نیاز است که بتوانیم تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز را حفظ کنیم، بر لزوم نهادینه و فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: دشمن در تلاش است که روی اراده‌ها تأثیر بگذارد و در محاسبات ایجاد اختلال کند. بنابراین، لازم است نشست‌هایی جهت رفع این مسائل برگزار شود تا دچار آسیب نشویم.
شاهرخی با بیان اینکه دشمن گاهی مغزهای نوجوانان را مورد حمله قرار می‌دهد که باید در این جهت دقت شود، اضافه کرد: ایرانیان در هر کجا سرآمد هستند و توانایی علمی، تجربی، مهارتی و فنی خود را دارند و نظام ما که ضداستکباری است همیشه مورد تهاجم دشمنان بوده است؛ در زمان قاجار و پهلوی این کشور در اختیار دشمن بود و برنامه‌هایی را اجرا می‌کردند.
وی با اشاره به تعطیلی واحدهای صنعتی استان، گفت: گاهی همین تعطیلی‌ها و بیکاری‌ها ممکن است شرایط را برای سوق دادن جوانان به سمت و سوی انحراف بکشاند؛ البته پیگیری‌هایی انجام و گره‌هایی در حال باز شدن است که نیاز ضروری کشور است که از نان شب هم واجب‌تر است زیرا اگر پدافند غیرعامل نباشد اختلال زیادی ایجاد می‌کند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.