تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 23:36
25 بازدید
کد خبر : 84535

عضویت ۲۷ هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان

عضویت ۲۷ هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان

ایسنا/لرستان مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: ۲۷ هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان عضویت دارند که برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان برنامه‌ریزی شده است. محمد ابدالی‌پور امروز ۱۷ تیرماه با اشاره به برنامه‌ریزی این ستاد برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار کرد: تابستان امسال طرح غنی‌سازی اوقات

عضویت ۲۷ هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان

ایسنا/لرستان مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: ۲۷ هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان عضویت دارند که برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان برنامه‌ریزی شده است.

محمد ابدالی‌پور امروز ۱۷ تیرماه با اشاره به برنامه‌ریزی این ستاد برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار کرد: تابستان امسال طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با عنوان «مدرسه، مسجد، تابستان» در ۴۲۰ کانون لرستان برگزار می‌شود.

وی از مشارکت آموزش و پرورش لرستان در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد و تصریح کرد: این طرح در بازه زمانی دهم تیرماه تا ۲۰ شهریور با مشارکت ۴۲۰ کانون فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در قالب‌های فرهنگی، هنری، اعتقادی، قرآنی و بصیرتی برگزار می‌شود، اجرای برنامه قرآنی ۱۴۵۵، کلاس‌های هنری، تجسمس، نمایشی، اعتقادی، ورزشی و اردویی را از مهم‌ترین بخش‌های طرح مسجد مدرسه تابستان اعلام کرد و افزود: ویژه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت امسال با تعامل حوزه هنری، اداره کل آموزش و پرورش، مدیریت خدمات حوزه علمیه لرستان و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حال اجرا هستند.

ابدالی‌پور با بیان اینکه برنامه‌ها در دو سطح حضوری و مجازی برگزار می‌شوند، افزود: چهار کانون محوری در استان به عنوان کانون‌های مجری طرح اوقات فراغت برنامه‌ها را در سامانه شاد برای علاقمندان بارگزاری می‌کنند که در ایام کرونا فرصتی برای بهره‌گیری کلاس‌ها در بستر فضای مجازی است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.