تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 22:06
38 بازدید
کد خبر : 99595

سال ۹۹، سال توسعە و جبران عقب‌ماندگی‌های کردستان خواهد بود

سال ۹۹، سال توسعە و جبران عقب‌ماندگی‌های کردستان خواهد بود

ایسنا/کردستان استاندار کردستان در پیام نوروزی و امید آفرین خود ابراز امیدواری کرد کە سال جدید، سال توسعە و جبران عقب ماندگی‌های کردستان باشد. بهمن مرادنیا امروز(یکم فروردین) ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار طبیعت به مردم شریف کردستان، اظهار کرد: «سال ۹٨ با تمام فراز و نشیب‌ها و تلخی‌ها و سختی‌ها با لطف خدا،

سال ۹۹، سال توسعە و جبران عقب‌ماندگی‌های کردستان خواهد بود

ایسنا/کردستان استاندار کردستان در پیام نوروزی و امید آفرین خود ابراز امیدواری کرد کە سال جدید، سال توسعە و جبران عقب ماندگی‌های کردستان باشد.

بهمن مرادنیا امروز(یکم فروردین) ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار طبیعت به مردم شریف کردستان، اظهار کرد: «سال ۹٨ با تمام فراز و نشیب‌ها و تلخی‌ها و سختی‌ها با لطف خدا، همت و مقاومت و از خود مردم به پایان رسید و امیدواریم سال جدید سالی سر شار از امنیت، آرامش و خیر و برکت برای تمام مردم عزیزمان در کشور و استان کردستان باشد».

وی با تقدیر از تمام کشاورزان و زحمت‌کشان عرصە تولید کە علیرغم تحریم‌ها و مشکلات رشد و پویایی در این حوزە را رقم زدند، افزود: استان کردستان امسال نیز همچون سال گذشتە توانست رتبە دوم کشور در تولید گندم را حفظ کند.

مرادنیا در ادامە با تشکر از فعالان بخش صنعت، اصناف، بازاریان، دانشگاهیان و بویژه کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی که در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، بیان کرد: در سال ۹٨ که کشور با مشکلاتی نظیر سیلاب‌های بهاری، تحریم‌ها و ناآرامی‌ها روبرو شد کارهای بسیار مهمی در استان صورت گرفت که از آن جمله می توان به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید، کنگره بین‌المللی مشاهیر کُرد و دریافت تخصیص آب برای اراضی کشاورزی که جزو مطالبات مهم مردم بود اشاره کرد.

استاندار کردستان اضافه کرد: در سال گذشته اتمام بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی، سالن ورزشی شش هزار نفری سنندج و پرداخت ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار به بخش تولید از دیگر اقدامات انجام شده و کارساز در کردستان بود.

مرادنیا همچنین ابراز امیدواری کرد سال جدید، سال توسعه و جبران عقب ماندگی‌های کردستان در بخش های مختلف باشد.

استاندار کردستان عنوان کرد: « امیدواریم در سال پیش رو با تلاش جمعی و همراهی و همدلی هرچە بیشتر سنندج بە راە آهن سراسری متصل شود و راە سنندج بە مریوان نیز کە از خواستە‌ها و مطالبات جدی مردم است به بهره‌برداری برسد و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بانه فعالیت خود را آغاز و عملیات اجرایی پتروشیمی بعثت کردستان شروع شود».

مرادنیا در پایان یکبار دیگر ضمن قدردانی از مردم کردستان افزود: «امیدوارم با آغاز بهار طبیعت کدورت از دلها زدودە شود و همە برای توسعە استان قدم برداشتە و دعا کنیم بیماری کرونا کە گریبانگیر کشور ما و جهان شدە است با همکاری و عمل بە توصیەهای بهداشتی ریشە کن شود و سال پیش رو سال پرخیر و برکت و توام با امنیت و آرامش برای مردم باشد».

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.