تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 22:09
129 بازدید
کد خبر : 94087

زنان روستایی نقشی محوری در اقتصاد خانواده و جامعه دارند

زنان روستایی نقشی محوری در اقتصاد خانواده و جامعه دارند

ایسنا/گلستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن تبریک هفته کارآفرینی به بانوان کارآفرین روستایی، گفت: زنان روستایی نقش محوری در اقتصاد خانواده و جامعه ایفا می کنند. دکتر طاهره جباری توران امروز (دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه) در دوره آموزش کمک های اولیه و شیوه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در گنبدکاووس، اظهار کرد: روستا کانون

زنان روستایی نقشی محوری در اقتصاد خانواده و جامعه دارند

ایسنا/گلستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن تبریک هفته کارآفرینی به بانوان کارآفرین روستایی، گفت: زنان روستایی نقش محوری در اقتصاد خانواده و جامعه ایفا می کنند.

دکتر طاهره جباری توران امروز (دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه) در دوره آموزش کمک های اولیه و شیوه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در گنبدکاووس، اظهار کرد: روستا کانون تولیدات کشاورزی و غذایی است و زنان روستایی علاوه بر این که مادران و همسرانی نمونه هستند، به عنوان کارآفرین و مکمل اقتصاد و تامین مایحتاج خانواده نیز نقش دارند.

وی بیان کرد: بانوان روستایی علاوه بر فعالیت های اقتصادی در حوزه های اجتماعی و سیاسی مانند شوراها نیز نقش آفرین هستند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تاکید کرد: بانوان فعال در حوزه های مختلف برای افزایش بهره وری خود باید به دنبال توانمندسازی باشند؛ یکی از راه های توانمند سازی کسب آموزش در حوزه های سلامت و کسب و کار می باشد.

به گزارش ایسنا، دوره آموزش کمک های اولیه و شیوه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، کارشناسان امور بانوان فرمانداری ها و زنان کارآفرین روستایی شرق استان برگزار شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.