تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:19
25 بازدید
کد خبر : 122780

دو حادثه رانندگی در رفسنجان ۲ کشته بجا گذاشت

دو حادثه رانندگی در رفسنجان ۲ کشته بجا گذاشت

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی رفسنجان گفت: در دو حادثه واژگونی پراید و برخورد پژو با تانکر سوخت که بامداد و صبح امروز در رفسنجان رخ داد، دو نفر جان خود را از دست دادند. سید محسن مرتضوی در گفتگو با ایسنا منطقه کویر اظهار کرد: ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۶

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی رفسنجان گفت: در دو حادثه واژگونی پراید و برخورد پژو با تانکر سوخت که بامداد و صبح امروز در رفسنجان رخ داد، دو نفر جان خود را از دست دادند.
سید محسن مرتضوی در گفتگو با ایسنا منطقه کویر اظهار کرد: ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۶ فروردین ماه سواری پژو پارس با تانکر حمل سوخت در محور رفسنجان به سرچشمه محدوده فرودگاه برخورد کرده و گزارشی به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده شد.
وی بیان کرد: با توجه به تعداد مصدومان و حریق خودرو مذکور بلافاصله سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو آتش نشانی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی رفسنجان ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت و ۲ نفر دیگر مجروح شدند که مصدومان این حادثه با ۲ آمبولانس اول شهری و سوم شهری اورژانس رفسنجان به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)رفسنجان منتقل شدند.
مرتضوی به حادثه تلخ دیگر صبح امروز در محور سرچشمه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کمتر از چند ساعت دومین حادثه تلخ در محور رفسنجان به سرچشمه رقم خورد و ساعت ۰۷:۴۵ دقیقه امروز واژگونی سواری پراید در محور رفسنجان به سرچشمه محدوده روستای آلاچیق باعث جان باختن تنها سرنشین آن شد.
وی عنوان کرد: آمبولانس گوداحمر اورژانس رفسنجان در این عملیات به محل حادثه اعزام شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.