تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 17:21
86 بازدید
کد خبر : 153614

تکیه بر توانمندی‌های داخلی دشمنان ما را به شدت عصبانی کرده است

تکیه بر توانمندی‌های داخلی دشمنان ما را به شدت عصبانی کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی دشمنان غدار و قسم خورده ما را مأیوس و به شدت عصبانی کرده است. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با

تکیه بر توانمندی‌های داخلی دشمنان ما را به شدت عصبانی کرده است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی دشمنان غدار و قسم خورده ما را مأیوس و به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با تسلیت شهادت دو تن از جهادگران اردبیل در مناطق سیل‌زده لرستان اظهار کرد: استان اردبیل از حیث اعتقادی و عاطفی جزو استان‌های استثنایی ایران است به طوری که این استان در تمام حوادث کشور، غمگساری ویژه داشته است.
وی خاطرنشان کرد: در حادثه سیل اخیر، این استان از لحاظ مساعدت مالی و ارسال نیازمندی‌ها و ارسال نیرو، بسیار عالی ظاهر شد و حتی در این خصوص قربانی نیز داد که روز گذشته دو نفر از عزیزان ما از بنیاد مسکن در منطقه پلدختر در حین انجام وظیفه جان خود را فدای راحتی اهالی آن خطه کردند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با گرامیداشت روز سربازان گمنام، بیان کرد: کار این مجموعه، دفع خطرات پیچیده امنیتی داخلی و خارجی است و بلاها و خطراتی که این مجموعه از کشور دفع کرده غیرقابل وصف است.
عاملی ادامه داد: کارشناسان پنتاگون، وزرات دفاع آمریکا، وزرات خارجه آمریکا، پهلوانان جنگ روانی، لشکر جرّار جنگ روانی که شوروی را متلاشی کرد و همه و همه جمع شده‌اند و برای بهم ریختن اوضاع کشور، آستین بالا زده‌اند.
امام جمعه اردبیل اظهار کرد: تعبیر به نفس‌های آخر دشمنی، بسیار حساب شده است چرا که دشمن، ناشیانه هرچه تیر در ترکش خود داشت، پرتاب کرده، حالا با یک افتضاح حیثیتی مواجه شده است و اکنون زمان حمله ماست.
عاملی با بیان اینکه تجار محترم و صادرات و واردات کنندگان قلق کار و دور زدن تحریم را خوب یاد گرفته‌اند، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سال جدید سال فرصت‌هاست نه تهدیدها و این را دشمن، سهل و شعار حساب کرده بود ولی در اول سال جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه با یک حرکت حماسی فوق العاده، خون به دل آمریکا کرد.
وی گفت: استعداد جوانان ما و حجم نیروهای متخصص در ایران فوق‌العاده ‌است و اگر زمینه برای اینها فراهم شود برای قلب آمریکا، داغی فراموش نشدنی حک می‌شود.
امام جمعه اردبیل در ادامه گفت: از ۳ هزار و۵۰۰ متر زمین با کاشت گل سرخ در استان، سالانه ۵۰۰ میلیون تومان برداشت می‌کنند و محصولات گلخانه‌ای ما به طور مستقیم به روسیه می‌رود.
خطیب جمعه اردبیل ادامه داد: قطعا بدون تحریم مجموعه‌های تولیدی بزرگ و فعال در اردبیل راه نمی‌افتاد و در نتیجه کلا دلار از کشور خارج می‌شد و به استقلال اقتصادی هم نمی‌رسیدیم در حالی که در دنیای فعلی، صرفه‌جویی حتی در یک دلار، یک ضرورت است و استقلال اقتصادی، زیربنای حاکمیت ملی و تمامیت ارضی است.
عاملی گفت: وظیفه ملت و دولت در خصوص شعار امسال یعنی «رونق تولید» بسیار مهم است و ملت بزرگ ما سرمایه های خود را نه در بانک، راکد بگذارد و نه از ایران خارج نماید بلکه وظیفه دولت مردان هم خضوع کامل در برابر کسانی است که از سر عشق، اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.