تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 15:31
119 بازدید
کد خبر : 161986

ازسرگیری حملات ترکیه به شمال عراق

ازسرگیری حملات ترکیه به شمال عراق

منابع آگاه از حملات هوایی ترکیه به مواضع حزب کارگران کردستان در شمال عراق خبر دادند. به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با بغداد الیوم اعلام کرد که جنگنده‌های ترکیه امروز (جمعه) حمله به مواضع حزب کارگران کردستان در شمال شرق استان دهوک در اقلیم کردستان عراق را ازسر گرفتند. این منبع در

ازسرگیری حملات ترکیه به شمال عراق

منابع آگاه از حملات هوایی ترکیه به مواضع حزب کارگران کردستان در شمال عراق خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با بغداد الیوم اعلام کرد که جنگنده‌های ترکیه امروز (جمعه) حمله به مواضع حزب کارگران کردستان در شمال شرق استان دهوک در اقلیم کردستان عراق را ازسر گرفتند.

این منبع در ادامه گفت که جنگنده‌های ترکیه در دو نوبت روستای “جم ربتی” که نیروهای حزب کارگران در آنجا حضور داشتند، هدف قرار دادند.

این حملات در حالی انجام شده است که وزیر دفاع ترکیه ۲۵ بهمن از پایان عملیات موسوم به “پنجه عقاب ۲” ارتش این کشور علیه نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) در شمال عراق خبر داد.

ترکیه طی دو سال اخیر عملیات‌های متعددی را در شمال عراق انجام داده که به پنجه ببر و پنجه عقاب نامگذاری شده‌اند. عملیات‌های زمینی این کشور در شمال عراق پنجه ببر و عملیات‌های هوایی آن نیز به چشم و پنجه عقاب نامگذاری شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.