تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 23:21
136 بازدید
کد خبر : 127426

اجرای باند دوم جاده خرم‎آباد پلدختر از اولویت‎های وزارتخانه است

اجرای باند دوم جاده خرم‎آباد پلدختر از اولویت‎های وزارتخانه است

وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای باند دوم جاده خرم‎آباد به پلدختر از اولویت‎های وزارتخانه است. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جاده خرم‎آباد به پلدختر از راه‎های شریانی بوده و اجرای باند دوم آن از اولویت‎های وزارتخانه است. وی تصریح کرد: کارشناسان معتقد هستند با توجه به موقعیت

اجرای باند دوم جاده خرم‎آباد پلدختر از اولویت‎های وزارتخانه است
وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای باند دوم جاده خرم‎آباد به پلدختر از اولویت‎های وزارتخانه است.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جاده خرم‎آباد به پلدختر از راه‎های شریانی بوده و اجرای باند دوم آن از اولویت‎های وزارتخانه است.
وی تصریح کرد: کارشناسان معتقد هستند با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه و مجاورت این محور در کنار کوهستان و رودخانه کشکان، با ایجاد واریانت در نقاط بحرانی و تغییر شیوه در انجام کار می‎توان آسیب پذیری این محور را به حداقل رساند.
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه بلند مدت برای این مسیر به خدمت گرفتن مشاورین جهت مطالعه مسیر است تا با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و پس از تهیه نقشه‎ها، مطالعات لازم و تامین اعتبار، با ایجاد واریانت ضمن افزایش ایمنی این قسمت از محور خرم‎آباد به پلدختر را از بلایای طبیعی مصون نگه ‎ داریم.
اسلامی اضافه کرد: اولین و مهمترین اولویت کاری ما در این محور با توجه به ۱۷ نقطه‎ای که در این مسیر آسیب‎دیده، ترمیم، ایجاد یک جاده موقت با ایمنی بالا برای برقراری ترافیک است که اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل استان با تمام توان در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.