تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 12:20
122 بازدید
کد خبر : 127681

ابطال سند جعلی ۱۵۰ هکتار از زمین های نیروی دریایی انزلی/متخلفان مجازات می شوند

ابطال سند جعلی ۱۵۰ هکتار از زمین های نیروی دریایی انزلی/متخلفان مجازات می شوند

ایسنا/گیلان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: در راستای اجرای ماده ۱۳ و ۳۹ قانون ملی شدن جنگل ها، سند جدید۱۵۰ هکتار از زمین های نیروی دریایی انزلی صادر شد و اسناد قبلی که با حیله و نیرنگ فردی اخذ شده بود باطل و ملک مربوط به بیت المال بازگشت. احمد آقایی امروز در جمع خبرنگاران

ابطال سند جعلی ۱۵۰ هکتار از زمین های نیروی دریایی انزلی/متخلفان مجازات می شوند

ایسنا/گیلان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: در راستای اجرای ماده ۱۳ و ۳۹ قانون ملی شدن جنگل ها، سند جدید۱۵۰ هکتار از زمین های نیروی دریایی انزلی صادر شد و اسناد قبلی که با حیله و نیرنگ فردی اخذ شده بود باطل و ملک مربوط به بیت المال بازگشت.

احمد آقایی امروز در جمع خبرنگاران از صدور سند پادگان حسن رود انزلی به نام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ابطال سند جعلی مدعی مالکیت خبر داد.

وی با اشاره به صدور سند مالکیت نیروی دریایی حسن رود بندرانزلی اظهار کرد: فردی در سال ۹۲ از طریق نیرنگ و تقلب برای پادگان سند گرفته بوده و با ورود دستگاه قضایی در سال ۹۵ کتبا اعلام شد که هرگونه معامله این ملک ممنوع است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از ابطال سند قبلی این ملک خبر داد و گفت: در راستای اجرای ماده ۱۳ و ۳۹ قانون ملی شدن جنگل ها، سند جدید صادر شد و اسناد قبلی که با حیله و نیرنگ فردی اخذ شده بود باطل و ملک مربوط به بیت المال بازگشت.

آقایی با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان گفت: متخلفان هم با توجه به واکنش سختی که قانونگذار برای این نوع کلاهبرداران لحاظ کرده است مجازات خواهند شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، مساحت تقریبی این ملک را ۱۵۰هکتار عنوان و خاطرنشان کرد: این ملک بیش از ۳۵هزار میلیارد تومان قیمت دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.