تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 2:27
232 بازدید
کد خبر : 125883

آغاز به کار چهارمین جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز

آغاز به کار چهارمین جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز از آغاز به کار چهارمین دوره جشنواره دانشگاهی رویش این دانشگاه به صورت مجازی خبر داد. اصغر ایزدی جیران گفت: جشنواره دانشگاهی رویش با حضور کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویی دانشگاه تبریز و در دو بخش فردی و گروهی در راستای ارائه عملکرد و دستاوردهای یک ساله کانون‌های فرهنگی

آغاز به کار چهارمین جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز از آغاز به کار چهارمین دوره جشنواره دانشگاهی رویش این دانشگاه به صورت مجازی خبر داد.

اصغر ایزدی جیران گفت: جشنواره دانشگاهی رویش با حضور کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویی دانشگاه تبریز و در دو بخش فردی و گروهی در راستای ارائه عملکرد و دستاوردهای یک ساله کانون‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش فردی این جشنواره شامل خوشنویسی، پوستر، مصنوعات شیشه‌ای، محصولات فلزی، مصنوعات چوبی، مصنوعات سنگی و سفالی، مصنوعات پارچه‌ای، فرش، گلیم، نگارگری و تذهیب، شعر(کلاسیک – نو)، نثر ادبی، داستان کوتاه، عکس، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه نویسی و بخش گروهی شامل تئاتر صحنه، تئاتر خیابانی، تئاتر آئینی و عاشورایی، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایجاد تعامل و همکاری بین دانشجویان، ارائه دستاوردهای فرهنگی و ادبی یک ساله، ایجاد تعامل و آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، دینی و اجتماعی از عمده اهداف برگزاری این جشنواره است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.