تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 19:13
94 بازدید
کد خبر : 146917

ایلان ماسک یک شبکه اجتماعی برای تسلا راه‌اندازی کرد

ایلان ماسک یک شبکه اجتماعی برای تسلا راه‌اندازی کرد

شرکت خودروسازی تسلا در وب‌سایت خود اقدام به راه‌اندازی یک بستر اجتماعی جدید کرده است که به این شرکت، مشتریانش و علاقه‌مندان به خرید خودروهای تسلا امکان می‌دهد به خوبی با یکدیگر در تعامل باشند. به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت خودروسازی “تسلا” به تازگی یک بستر اجتماعی جدید را در وبسایت

ایلان ماسک یک شبکه اجتماعی برای تسلا راه‌اندازی کرد

شرکت خودروسازی تسلا در وب‌سایت خود اقدام به راه‌اندازی یک بستر اجتماعی جدید کرده است که به این شرکت، مشتریانش و علاقه‌مندان به خرید خودروهای تسلا امکان می‌دهد به خوبی با یکدیگر در تعامل باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت خودروسازی “تسلا” به تازگی یک بستر اجتماعی جدید را در وبسایت خود راه‌اندازی کرده است که به صاحبان و طرفداران این برند امکان می‌دهد از طرف تسلا و برای حرکت به سوی انرژی پاک‌تر، اقدامات لازم را انجام دهند.

بستر جدید این خودروساز کاملاً الکتریکی که “بستر تعامل تسلا” نامیده شده است، در حال حاضر شامل اطلاعاتی در مورد چگونگی حمایت ساکنان نبراسکا از تلاش شرکت برای ارائه خدمات و فروش مستقیم در این ایالت، علاوه بر جمع آوری کمک برای مردم تگزاس در پی طوفان استخوان سوز و کمبود انرژی است.

در این میکروسایت جدید “تسلا” آمده است: “بستر تعامل تسلا” بستر جدیدی برای تیم سیاست‌گذاری عمومی تسلا و باشگاه‌های مالکان تسلا است. هدف آن ایجاد یک پایگاه خانگی دیجیتال برای همه کارهای ما و ایجاد سهولت برای اعضای جامعه تسلا برای یادگیری آنچه ما در سر داریم، انجام اقدامات معنی‌دار و روی کار ماندن است.

تسلا در راستای راه‌اندازی این بستر، بخش مربوط به انجمن‌های دیرینه خود را در وب‌سایت خود بسته است، مکانی که در آن صاحبان و علاقه‌مندان به خرید خودروهای تسلا می‌توانستند نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

به نظر می‌رسد “بستر تعامل تسلا” نوعی تلاش برای بهره‌برداری از اشتیاق شدید طرفداران پرشور این شرکت است. به عنوان مثال، باشگاه صاحبان تسلا با موفقیت توانسته است ۱۰ هزار دلار برای حمایت از مردم تگزاس و محله مجاور محل ساخت کارخانه جدید این شرکت پول جمع آوری کند.

با این حال این میکروسایت جدید به معنای اولین حلقه بازخورد مستقیم بین مشتریان و تیم سیاست‌گذاری تسلا نیز عمل می‌کند.

این اقدام جدید تسلا مطابق با تلاش اخیر این شرکت برای ایجاد روابط نزدیکتر با مشتریان است.

البته برخی از کاربران با اقدام تسلا مبنی بر تعطیل کردن انجمن‌های گفتگو مخالف هستند و برای این شرکت پیغام گذاشته‌اند که کاش از تعطیلی این انجمن‌ها منصرف شود. اما فعلا تسلا در بالای این انجمن‌ها نوشته است: به انتهای خط خوش آمدید. شما دقیقاً ۱۳ روز دیگر فرصت دارید تا موضوعات و نظرات خود را ارسال کنید.

این بستر اجتماعی جدید تسلا می‌تواند به “ایلان ماسک” مدیرعامل آن کمک کند کنترل بیشتری بر بازخوردهای مردم داشته باشد. این بستر شاید یک توییتر دیگر نباشد، اما قابلیت لایک و اشتراک گذاری دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.